به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در این جلسه که در سالن کنفرانس ، بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد، سرپرست بیمارستان ضمن تقدیر از خدمات مجموعه فوریتهای پزشکی در راستای خدمات دهی مطلوب بر ضرورت بررسی و رفع مشکلات فی مابین بیمارستان و فوریتهای پزشکی تاکید نمود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، در این جلسه که در سالن کنفرانس ، بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد، سرپرست بیمارستان ضمن تقدیر از خدمات مجموعه فوریتهای پزشکی در راستای خدمات دهی مطلوب بر ضرورت بررسی و رفع مشکلات فی مابین بیمارستان و فوریتهای پزشکی تاکید نمود.
در ابتدای جلسه دکترباقری ضمن ، تشکر وقدردانی از پرسنل پرتلاش سخت کوش فوریتهای پزشکی استان خدمات دهی آنان را مطلوب توصیف کردند و تاکید کردند که با هم اندیشی بتوانیم در حوزه درمان خدمات رسانی بیشتری داشته باشیم.
وی تعامل در حوزه کاری را مهمترین ویژگی پرسنل خدوم بیمارستانها و فوریتها پزشکی دانست و گفت پرسنل بیمارستان شهید بهشتی در همه حال آمادگی ارائه خدمات رسانی به همه بیمارانی که از سایر نقاط استان و خارج از استان مراجعه میکنند را دارد و ذات پرسنل این بیمارستان دقت ،سرعت ،کیفیت خدمات مطلوب است که همواره سرلوحه کارهای خودشان بوده و از هیچ کوششی جز خدمت صادقانه و بی منت به ذینفعان ندارد
در ادامه سرپرست فوریتهای پزشکی استان گفت خدمت در مراکز درمانی سختی های خاص خود را دارد بنابراین همکاران حوزه درمان باید با بردباری، انگیزه خدمت به خلق را به عنوان یک ارزش بنگرند و به خدمت صادقانه خود افتخار نمایند.
جلیل گفت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه درمان
در ادامه پیشنهاداتی جهت ارائه خدمات مطلوب و تسریع در امر خدمات رسانی به بیماران گردید که میتوان به برگزاری کلاسهای آموزشی برای پرستاران با حضور کارشناسان فوریتهای پزشکی و همچنین تفاهم نامه جهت اعزام بیماران ،نظارت بر آمبولانسها ،برگزاری مانور بحران ،برگزاری کلاس آموزشی جهت بالگرد اشاره کرد
در این جلسه جمعی از کارشناسان فوریتهای پزشکی و بیمارستان حضور داشتند که به بیان نکاتی پیرامون مشکلات و رفع آنان پرداختند10-142